hey , ini realfanta saya :) feel free to share ur
LiveTyping.com

Wednesday, November 2, 2011

penipuan dan scandal :)


hey world , arini yaya nak tny sket kat korg ..
dlam hidup perlu ke ada penipuan ?? ok lah i can accept that if kita mnipu sbb nak jga ati org kan , tpi yg mnipu utk amek kesempatan tu cmne ?? hmm , n if kta rsa ditipu , n kita tny org tu utk kepastian , perlu ke org tu nak mrh ? kta bukn tuduh tpi nak explanation so kta bole tau apa yg btl . tpi org tu kta kita main tuduh ! sorry to say lah , tpi trs trg lah aku ckp dlm dunia x kan de sape bole phm apa aku nak ckp , apa aku rsa , n apa perception aku tntng sum1 o sumthing . siyesly xkan ! life is so unfair kan :) 
now move ke scandal ! klau scandal tu mmg pompuan simpanan eyh ? xyah hormat dat gurl , xyah dgr apa dia nak ckp ? everytime keep in touch just talk about sex je ke ? honestly x lah mcm tu pon , word scandal pda yaya is when we have a bf n we close wif other guy utk share apa2 je o mybe flirt sket2 . tpi if single n we keep 1 o more guys , apa tu org pnggl ? pompuan simpanan eyh ? ishh apa nth aku mngarut ni ! ok lah sian kan pompuan simpanan , xyah dihormati , bole kne accuse apa pon .. n dorg kne diam je . patut ke ? pompuan simpanan x lah hina mne , dorg pon ade life . mcm mne d guy nak pompuan simpanan dorg hormat dorg mcm tu lah gak d gurl nak kan . x lah pk nak wat bnd x elok je . hmmm , cian kan :) byk lgi nak ckp tpi dah x tau cmne nak susun ayat sbb lam pale otak ni bercampur !


mood : menjengkelkan , lantak lah nak jadi apa pon :)
           sikit frust ngan dia :(
LiVe LaUgH LoVe