hey , ini realfanta saya :) feel free to share ur
LiveTyping.com

Friday, September 14, 2012

macam tu lah perangai 'kawan'

hey ! ni yy ade benda nak cerita . alkisah 'kawan' lah kunun ! aritu kan yy de post lam entry weekend :) tu kan ? yy sleptover umah kawan lama kat seri iskandar . pendekkan cerita , dah lah kerjanya mengutuk acha je ! rupanya yy yg dah bezaman xde kat ctu pon dikutuk nya jugak ! haissh susah lah hidup klau famous sgt nih :P org asyik2 sebut nama kita je .. hmm , yy kesian tau bila ade org jealous mcm tuh . sedih ! dpn pijak semut pon x mati , blakang mak kaw mengata klau bole smpi muntah hijau haa ! dah nak mampos sgt agaknya :P si perempuan sorg tu haa , beriya mengata yy ni tiap2 malam kluar ngan lelaki , tukar2 pulak tu ! yy kluar ngan llki pon dia nak saket hati ! kunun dia baik laa , x kluar mlm . sudahnya skarang dia pulak yg kluar mlm tukar2 lelaki , abes yg keje , merempat n student pon jadi dia sapu ! yy tukar2 lelaki pon dorg tu byk duit , dah tentu yy yg untung . dia ? desperate sgt ke ?? yy ni tukar2 lelaki yy dah tentu single , so yy bole bekawan ngan 1000000 lelaki pon . dia ?? dah terang2 ade bf lgi nak scandal kunun ! baik sgt ke ? yg si gelabah buta sekor lgi tu pulak , org masok club dia msok club ! then org crita pasal minum sket , dan2 dia pon nak crita masok club minum ! eh bodoh , aku ni kluar masok club x minum x gelabah pon !! btol nor kata , badan cam almari nak menari cmne tah ! euww such a sick bitches ! tu lah hidup stalker org je ! then apa org buat , apa org pakai sume nak tiru . cian tipu mak ayah kat penang tu ! buta dorg igt anak dorg blaja pakai tudung sume , padahal yg adooo ! silap rambut kaw dah jadi cam singa je if x ilang tudung tu . jadi lah dri sndri doe ! nak meniru org wtpe ? malu lah , dah lah dari mula masok uitm aku tgk kaw dah mcm tong sampah dah , sume org kawan ngan kaw end up nya dorg tendang kaw free2 je ! sbb apa ? perangai buruk kaw tu lah ! yg berok sekor ni lgi , bekawan ngan org sbb nak tumpang snng org je . dlu aku g fakulti bawak kete beriya doe nak rapat ngan aku ! siang mlm text , kol aku dah mcm hape dah ! then bila aku rapat ngan acha nor sume kaw saket ati kaw kata pulak aku bawak mulut ! dah tentu lah kaw ni yg haiwan perosak :) skang ni , kaw dah kawan ngan si almari tu kaw tinggal acha cmtu je pulak ! yelah sbb si bangang tu bawak kreta kan ! dlu time acha bawak kereta kaw gesek2 ke acha jugak ! abvious giler la ! hidup menumpang senang org je . equal dgn  perempat lah tu ! mujur aku dah abes blaja if x aku lempang2 2 ekor berok ni ! dah mcm hape dah ! haishh , i wish u both gonna die n burn in hell lah ! hidup pon org benci je ! xyah lah ssh2 nak hidup lgi :p korg x mengah ke mengata org je ? aku yg dgr2 cerita ni pon letih tau ! yy sarankan dripada korg sebok hal org baik pegi saloon fix rmbut singa tu ke , pegi facial putihkan muka ke . pegi mandi bunga wangikan ketiak busuk tu ke kan lgi bebaloi :) hmmm , god bless u both lah eh !
LiVe LaUgH LoVe